Algemene voorwaarden
Retour ;
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling ongebruikt tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Bij custom made producten zo als 3D producten of custom made magneet folie / stickers kunnen (NIET RETOUR) verzonden worden dit i.v.m. Het maken / Tijd / Materiaal / Machine slijtage / Zelf opmaat gemaakte producten.
U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa `7,- per pakket tot 10kg via PostNl. DHL.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan NiJo-design geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nijo-design.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour zending excl verzendkosten terugstorten op uw rekening mits het product in goede orde retour is ontvangen.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product opnieuw te kunnen verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen ;
Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@nijo-design.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product en het verzenden van het nieuwe product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven ;
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Als u een email adres heeft door geven dan krijgt u van PostNL - DHL een email / Sms met de track en tracé hier heeft u de mogelijkheid uw adres gegevens te controleren en het bezorg moment of afleveradres te wijzigen.
Mijn envelop of mijn pakketje is kwijt / verloren gegaan met het versturen ;
Hier zijn wij niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor omdat de producten niet onder de norm van verzekerd versturen vallen.
Hier bent u dan ook zelf verantwoordelijk of aansprakelijk voor. Wij hebben hier geen inzicht in wanneer het pakket wel of niet is aangekomen.
U dient dan zelf een melding te maken bij uw lokale postkantoor of servicepoint in het land van uw bestemming.
Levertijd & verzendkosten ;
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen word binnen 2 a 3 werkdagen verzonden , proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 4,50 Voor bestellingen die door de brievenbus passen.
€ 7,- Voor bestellingen tot 10kg bij levering op huis adres met PostNL. DHL,
€ 13,20 Voor bestellingen 10kg tot 20kg bij levering op huis adres met PostNL. DHL,
Verzekerd verzenden heeft een meer prijs van € 7,50
Wenst u verzending via een andere pakket service neemt u dan even contact met ons op want dit is altijd mogelijk.
Voor levering naar België / Duitsland / USA / UK / Italië / Polen en meerdere landen dan kunt u het beste even contact met ons op.
Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. DHL Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
U mag ook altijd het pakket bij ons af komen halen in Borne Overijssel maar, Alleen op afspraak dan even bellen.
Tel: +31647966079 ( bereikbaar via WhatsApp van 10:00 tot 21:00 )
Bij ophalen is pin betaling mogelijk.
U kan vooraf via de site met ideal betalen of ter plaatse via een tikkie / QR code scan / pin / contant,
Contact ;
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Naam: NiJo-design
Tel: +31647966079 ( bereikbaar via WhatsApp van 10:00 tot 21:00 )
Email: info@nijo-design.nl nijo.winfo@nijo-design.nlerkman@hotmail.com
Garantie ;
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren zo besteden wij veel aandacht aan het verpakken van de producten.
Mocht het nu toch gebeuren dat er tijdens het transport het product stuk gaat neemt u dan even contact met ons op zodat we dit samen kunnen oplossen. Het beste is natuurlijk altijd om uw bestelling verzekerd te laten versturen.
Klachten ;
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar nijo.werkman@hotmail.com of maak gebruik van de contact link op onze site dan komen wij er samen wel uit.
Betaalmethodes ;
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen.
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan ;
– Ideal / Visa / Paypal / QR code / Tikkie / Contant / Pinnen,
– Overboeking
– Afhalen in Borne Overijssel, betalingen kunnen contant plaats vinden, maar ook via tikkie of QR code.
– Binnen 30 dagen dient de factuur te zijn voldaan.
( We sturen bij geen gehoor op onze factuur drie keer een herinnering mocht de betaling dan nog niet zijn voldaan zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen)
Alle prijzen zijn onder voorbehoud en inclusief BTW .
Maten en Gewichten kunnen afwijken van het gene wat op deze website wordt weergegeven.
Alle productnamen en logo's zijn handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.
Het wil wel eens voor komen dat de 3D producten afwijkingen hebben. Dit kan veroorzaakt worden door software of een productie fout in het bestand wat wij gebruiken.
U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. ( Email contact / App contact / Bijlage foto, )
Met vriendelijke groet NiJo-Design.nl